Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
μοντέλο SERVQUAL
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Assessment of the satisfaction of customers and personnel of a local government authority using statistical methods [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Κυριακίδης, Κοσμάς
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Η ικανοποίηση του πελάτη είναι ένα θέμα που απασχολεί όχι μόνο τον ιδιωτικό, αλλά και τον δημόσιο τομέα. Στις μέρες μας οι οργανισμοί του δημόσιου τομέα αναδιοργανώνονται προκειμένου να προσφέρουν καλύτερες, ταχύτερες και πιο αποτελεσματικές υπηρεσίες. Θεωρώντας τους εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες ως αναπόσπαστους κρίκους μιας ενιαίας αλυσίδας ποιότητας των υπηρεσιών, η μέτρηση της ικανοποίησ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
MERGERS - ACQUISITIONS OF BANKS AND CUSTOMER SATISFACTION. THE CASE OF PIRAEUS BANK. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-04-2016 [2016-04-08]
ΜΥΛΩΝΑΣ, ΠΑΥΛΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η μελέτη της ικανοποίησης των πελατών έπειτα από την διάρθρωση του ελληνικού τραπεζικού κλάδου λόγω συγχωνεύσεων και εξαγορών, με ειδικότερη περίπτωση μελέτης πελατών της τραπέζης Πειραιώς. Κύριος στόχος είναι να εξεταστεί η επίδραση των διαστάσεων της ποιότητας υπηρεσιών στην συνολική ικανοποίηση του πελάτη, επειδή η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι αυτή...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Measurement and statistical analysis of customer satisfaction in the public sector with the use of SERVQUAL. The case of the Department of Secondary Education, Western Thessaloniki.» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-03-2016 [2016-03-20]
ΚΙΟΣΕΟΓΛΟΥ, ΣΥΜΕΩΝ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα ερευνητική εργασία γίνεται μια προσπάθεια μέτρησης και ανάλυσης της ικανοποίησης των πελατών/χρηστών στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ) Δυτικής Θεσσαλονίκης ώστε να διαπιστωθεί κατά πόσο οι προσφερόμενες υπηρεσίες ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των πελατών/χρηστών. Το εργαλείο που χρησιμοποιείται είναι το μοντέλο μέτρησης της ποιότητας των υπηρεσιών SERVQUAL. Ακολουθήθη...