Κριτήρια αναζήτησης: μοντέλα επικοινωνίας
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: μοντέλα επικοινωνίας Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication policies and strategies with the public: The case of the Chamber of Fine Arts of Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: ΑΚΤΣΕΛΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Ο πολιτισμός αποτελούσε και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των ανθρώπων ανεξάρτητα από το μέρος, την κοινωνική θέση, την οικονομική ή πολιτική κατάσταση στην οποία βρίσκονται. Με τον όρο ¨πολιτισμό ¨ εννοούμε κάθε τι που σχετίζεται με τα υλικά, πνευματικά και τεχνικά επιτεύγματα του ανθρώπου μέσα στο χρόνο ως αποτέλεσμα των δυνατοτήτων του τα οποία και εκφράζονται με διαφορετικούς τρόπους σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: At the crossroads of two cultures: the communication strategy of the French Institut of Greece focusing on the French-speaking Film Festival [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: Πετροπούλου, Παναγιώτα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στο σταυροδρόμι συνάντησης του γαλλικού με τον ελληνικό πολιτισμό βρίσκεται το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος. Αν και στη συνείδηση πολλών είναι εγγεγραμμένο ως εκπαιδευτικό ίδρυμα, η παρούσα εργασία φιλοδοξεί να φωτίσει και να αναδείξει τη λιγότερο γνωστή του πτυχή, αυτή της πολιτιστικής του δραστηριοποίησης. Η θέαση του συγκεκριμένου ιδρύματος υπό το πρίσμα του πολιτιστικού οργανισμού, η κατανόηση τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Audience engagement: a crucial ingredient in a modern museum’s Communication Strategy. The case of Rijksmuseum in Amsterdam. [Αγγλική] Ημερομηνία: 13-05-2017 [2017-05-13] Συγγραφέας: ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της διπλωματικής είναι να αποδείξει τη βαρύνουσα σημασία της ενεργής συμμετοχής του κοινού ενός μουσείου στην επικοινωνιακή του στρατηγική, κοινού το οποίο είναι πλέον ενεργός και ευαισθητοποιημένος κριτής. Πρόκειται για διαδικασία η οποία μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση πιστότητας του κοινού, εξασφαλίζοντας την ανάπτυξη μιας αμοιβαίας σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ του μουσείου και του κοινού κ...