Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
μέτρηση ποιότητας υπηρεσιών
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring efficient practices for improving the quality customer service in retail pharmacy [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Μάλλιαρη, Λουκία
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση εργαλείων, μεθόδων και τεχνικών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση και τη μέτρηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών από τα φαρμακεία λιανικής πώλησης στην Ελλάδα. Παράλληλα, εξετάζεται η δυνατότητα και ο τρόπος εφαρμογής ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, σε αυτά.
Για τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Measurement and statistical analysis of customer satisfaction in the public sector with the use of SERVQUAL. The case of the Department of Secondary Education, Western Thessaloniki.» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-03-2016 [2016-03-20]
ΚΙΟΣΕΟΓΛΟΥ, ΣΥΜΕΩΝ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα ερευνητική εργασία γίνεται μια προσπάθεια μέτρησης και ανάλυσης της ικανοποίησης των πελατών/χρηστών στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ) Δυτικής Θεσσαλονίκης ώστε να διαπιστωθεί κατά πόσο οι προσφερόμενες υπηρεσίες ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των πελατών/χρηστών. Το εργαλείο που χρησιμοποιείται είναι το μοντέλο μέτρησης της ποιότητας των υπηρεσιών SERVQUAL. Ακολουθήθη...