Κριτήρια αναζήτησης: μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of digital banking services on customer satisfaction and customer retention: a statistical analysis [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-5-2025 Συγγραφέας: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΡΑΓΚΑΤΖΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με το Social Media Marketing ως εργαλείο στρατηγικής των Τραπεζών. Αρχικά, στην εργασία γίνεται εισαγωγή στο  Social Media Marketing και αναφέρεται το Διεθνές περιβάλλον Μάρκετινγκ. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στο ψηφιακό μάρκετινγκ και ειδικά στο ψηφιακό Marketing  τραπεζών, όπου αποτυπώνονται οι προκλήσεις της ψηφιοποίησης στον τραπεζικό κλάδο, καθώς και ο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: ELECTRONIC BANKING in GREECE. The use of e-banking, by individuals and small businesses, following the implementation of Capital Controls in 2015. [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: ΓΑΝΤΖΟΥΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία του Internet banking ή αλλιώς της ηλεκτρονικής τραπεζικής, έχει σημειώσει αξιοσημείωτη πρόοδο. Η χρήση των εργαλείων που παρέχουν οι τράπεζες, δίνουν την δυνατότητα άμεσης πραγματοποίησης συναλλαγών σε ιδιώτες και επιχειρήσεις, οι οποίοι επωφελούνται μειώνοντας τον χρόνο που απαιτείται για την διενέργεια συναλλαγών όπως και το κόστος αυτών. Οι συναλλαγές με την χρή...