Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
λειτουργίες marketing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Crisis management and destination marketing tools - Case study: Greece during pandemic Covid-19 [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Κισκήρα, Δέσποινα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Κρίσιμο σημείο για τη βιωσιμότητα επιχειρήσεων και οργανισμών, αποτελούσε ανέκαθεν η διαχείριση των κρίσεων. Ωστόσο, η σημασία αυτής, αναδείχθηκε ακόμη περισσότερο, μετά την πρωτοφανή σε διάρκεια και διαστάσεις κρίση που επέφερε η πανδημία του ιού Covid-19, από το 2020 έως σήμερα.
Ο ελληνικός τουρισμός, ο οποίος αποτελεί ιδιαίτερο προϊόν, αλλά ταυτόχρονα και βασικό πυλώνα της οικονομίας της χώρ...