Κριτήρια αναζήτησης: λειτουργίες marketing
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: λειτουργίες marketing Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Crisis management and destination marketing tools - Case study: Greece during pandemic Covid-19 [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Κισκήρα, Δέσποινα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Κρίσιμο σημείο για τη βιωσιμότητα επιχειρήσεων και οργανισμών, αποτελούσε ανέκαθεν η διαχείριση των κρίσεων. Ωστόσο, η σημασία αυτής, αναδείχθηκε ακόμη περισσότερο, μετά την πρωτοφανή σε διάρκεια και διαστάσεις κρίση που επέφερε η πανδημία του ιού Covid-19, από το 2020 έως σήμερα. Ο ελληνικός τουρισμός, ο οποίος αποτελεί ιδιαίτερο προϊόν, αλλά ταυτόχρονα και βασικό πυλώνα της οικονομίας της χώρ...