Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
κριτήρια
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
BUSINESS LOAN APPLICATIONS - APPROVAL CONDITIONS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Σεριάτος, Σπυρίδων
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Ο όρος δάνειο αναφέρεται σε μία διμερή συναλλαγή κατά την οποία ο δανειστής μεταβιβάζει την κυριότητα χρημάτων στον δανειζόμενο με αντάλλαγμα την μελλοντική επιστροφή τους. Σε πολλές περιπτώσεις, ο δανειστής προσθέτει επίσης τόκους και/ή χρηματοοικονομικά έξοδα στην κύρια αξία την οποία ο δανειολήπτης πρέπει να εξοφλήσει επιπλέον του κεφαλαίου. Τα δάνεια μπορεί να είναι για ένα συγκεκριμένο, εφάπα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The selection of School Headmasters: Οpinions of teachers of Primary education schools of Pieria prefecture about the Law 4473/2017 [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Φουρκιώτης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη
Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να παρουσιαστούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Ν. Πιερίας με το Ν. 4473/2017. Με το σκοπό αυτό, επιχειρήθηκε να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών ως προς τα κριτήρια και τις διαδικασίες επιλογής, την αποτίμησή τους, την επιλογή των ικανότερων διευθυντών και τον τρόπο βελτίωσης του συστήματος επιλο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Special education teachers' of general education incorporation classes opinions and attitudes to the evaluation indicators for the quality of the educational work at school units [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Καλογερά, Ευτυχία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια επιχειρείται στην Ελλάδα να διαμορφωθεί και να υλοποιηθεί ένα σύστημα αξιολόγησης των σχολικών μονάδων, το οποίο σκοπό θα έχει να κινητοποιήσει όλους τους παράγοντες του σχολείου, να αποσαφηνίσει τα προβλήματα και να υποδείξει πεδία για επιμόρφωση. Το 2013-2014 έγινε μία απόπειρα αυτοαξιολόγησης των σχολείων με βάση το πλαίσιο που είχε προτείνει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολι...
Διαπίστευση Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων σύμφωνα με την Οδηγία NATO Bi-SC E&IT Directive 075-007 (2015)
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Education and Training Facilities Accreditation according to NATO Bi-SC E&IT Directive 075-007 (2015) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
01-10-2016 [2016-10-01]
ΓΡΑΜΜΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Εξέταση της μεθοδολογίας διαπίστευσης Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων του ΝΑΤΟ και σύγκριση των προτύπων και κριτηρίων της με αυτά των ENQA 2009 (Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area: 2009) και ESG 2015 (Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area: 2015).