Κριτήρια αναζήτησης: καθοδηγούμενος
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: καθοδηγούμενος Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The head of the kindergarten in the role of mentor for the professional development of teachers in their first years of work. Exploring the views of kindergarten teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Μπαλάσκα, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα διερευνήθηκαν οι απόψεις των νηπιαγωγών για την αναγκαιότητα εφαρμογής του μεντορικού θεσμού στα πρώτα χρόνια εργασίας τους και αν η προϊσταμένη του νηπιαγωγείου θα μπορούσε να αναλάβει το ρόλο αυτό. Εξετάστηκαν επίσης τα χαρακτηριστικά, οι γνώσεις και οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ο μέντορας ώστε να τους βοηθήσει να αναπτυχθούν επαγγελματικά, καθώς επίσης τα οφέλη που θα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Τhe mentoring process as part of the training and the development of bank employees. Οpinions of bank employees working at Piraeus Bank [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Αντωνοπούλου, Νικολίτσα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα αναφέρεται στη διαδικασία του μέντορινγκ ως μέρος εκπαίδευσης και ανάπτυξης του προσωπικού τραπεζών, ενώ παράλληλα περιγράφονται οι απόψεις τραπεζικών υπαλλήλων που εργάζονται στην τράπεζα Πειραιώς στις πόλεις της Πάτρας και της Αθήνας. Στοχεύει στη διερεύνηση των γνώσεων και των απόψεων τον τραπεζικών υπαλλήλων για το θεσμό του μέντορινγκ, στη διευκρίνιση των κατάλληλων προϋποθ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of the mentor's mentoring to the professional identity and development of the philologist: views of philologists from the prefecture of Eastern Macedonia and Thrace [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Αλατά, Μαρίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι εκπαιδευτικοί στη σύγχρονη εποχή καλούνται να αντιμετωπίσουν καθημερινά προκλήσεις εξαιτίας των ραγδαίων αλλαγών που συντελούνται στις κοινωνίες της γνώσης. Ειδικότερα, οι φιλόλογοι- λόγω της φύσης του επαγγέλματος και της χρόνιας αδιοριστίας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα- εμφανίζουν την ανάγκη για στήριξη και καθοδήγηση από έμπειρους φιλολόγους εκπαιδευτικούς όταν καλούνται να υπηρετήσουν ...