Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
εμπόδια μάθησης
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Καραΐσκου, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία είχε ως στόχο να αναδείξει τα κίνητρα που ωθούν τους ενήλικες να συνεχίζουν να σπουδάζουν, καθώς και τα χαρακτηριστικά εκείνα που διαθέτουν, τα οποία τους βοηθούν στη μάθηση. Επίσης, στη μελέτη αυτή έγινε λόγος και για τα εμπόδια που έχουν να αντιμετωπίσουν οι ενήλικες εκπαιδευόμενοι, αλλά και για το ρόλο που πρέπει να διαδραματίζει ένας εκπαιδευτής ενηλίκων. Ιδιαίτερη μνεία πραγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Perceptions of banking employees of the Greek banking sector for the quality of education provided with emphasis on learning barriers and motives. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Χατζηχαραλάμπους, Αποστολία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή των αντιλήψεων τραπεζικών υπαλλήλων του ελληνικού τραπεζικού κλάδου για την εκπαίδευση που τους παρέχεται δίνοντας έμφαση στα εμπόδια μάθησης και τα κίνητρα. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται οι κύριες θεωρίες παρακίνησης και μάθησης ενηλίκων και στο δεύτερο μέρος επιχειρείται μια μικρής έκτασης έρευνα με ερωτηματολόγια σε δείγμα 68 τραπεζικών υπαλλήλων....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Incentives for participation and learning barriers faced by students of Greek Open University. The case of the Master "Sciences of Εducation" program [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Κατσιαούνη, Θωμαΐς
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία είχε ως στόχο να διερευνήσει τα κίνητρα συμμετοχής και τα εμπόδια μάθησης των εκπαιδευόμενων στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.) «Επιστήμες της Αγωγής». Συγκεκριμένα, αναζητήθηκαν οι παράγοντες που αποτελούν κίνητρα για τους εκπαιδευόμενους να συμμετάσχουν στο συγκεκριμένο μεταπτυχιακό πρόγραμμα, τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν, καθώ...