Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ελληνικά μουσεία
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Using video as tool and medium of cultural communication [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Δεματά, Αθανασία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Το βίντεο θεωρείται ένα δυναμικό και αποτελεσματικό εργαλείο και μέσο επικοινωνίας, που εφόσον χρησιμοποιηθεί με το σωστό τρόπο και αξιοποιηθούν οι δυνατότητές του, μπορεί να αποτελέσει τον παράγοντα διαφοροποίησης ενός μουσείου από τους ανταγωνιστές του. Με τη χρήση του βίντεο ένα μουσείο έχει τη δυνατότητα να προσελκύσει την προσοχή του διαδικτυακού κοινού και να αυξήσει την ενεργή εμπλοκή του· ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE EUROPEAN MUSEUM of the YEAR AWARD (EMYA) AND ITS CONTRIBUTION TO THE FURTHER DEVELOPMENT OF THE PARTICIPATING GREEK MUSEUMS (1977-2019) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
ΜΑΡΚΑΚΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στον ετήσιο διαγωνισμό για το βραβείο «Ευρωπαϊκό Μουσείο της Χρονιάς» και πραγματεύεται το ζήτημα της συμβολής του στην περαιτέρω ανάπτυξη των ελληνικών μουσείων που διαχρονικά έχουν συμμετάσχει σ’ αυτόν.
Ο διαγωνισμός με τα απαιτητικά κριτήρια που θέτει, προσελκύει πλειάδα μουσείων απ’ όλη την Ευρώπη και βραβεύει τα πλέον καινοτόμα από αυτά. Τα κριτή...