Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
διαχείριση πελατειακών σχέσεων
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
SOCIAL MEDIA AND MANAGEMENT OF CLIENTELE RELATIONSHIPS IN SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2024
ΑΝΘΗ ΠΑΠΑΧΡΥΣΟΒΕΡΓΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά την αναγκαία συνύπαρξη μεταξύ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) σε μικρές και μεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις, με ιδιαίτερη έμφαση στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Πελοπόννησο. Χρησιμοποιώντας έναν ποσοτικό σχεδιασμό έρευνας, ένα ερωτηματολόγιο κλειστού τύπου χορηγήθηκε σε διευθυντές ξενοδοχείων, προσωπικό και ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Handling customer relations and complaints in 5* hotels of Corfu island. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Γκαϊτατζή, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η διαχείριση πελατειακών σχέσεων ως όρος μπορεί να έχει διαφορετική ερμηνεία ανάλογα με το συγκείμενο και άλλους τυχαίους παράγοντες. Ο τρόπος οργάνωσης της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων οφείλει να ρυθμίζεται από την ξενοδοχειακή επιχείρηση. Απώτερος στόχος μιας ορθά οργανωμένης διαχείρισης πελατειακών σχέσεων αποτελεί η σύναψη ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες της ξενοδοχειακής επιχείρησης. Η ικα...