Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
διαφημίσεις
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Multilingualism and TV commercials: Analysis of usage, language functions and code switches [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-07-2021 [2021-07-31]
Οικονόμου, Θεοφανεία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση της πολυγλωσσίας στο πλαίσιο των τηλεοπτικών διαφημίσεων. Συγκεκριμένα, αναλύονται η χρήση και η λειτουργία των διαφορετικών γλωσσικών ποικιλιών και γλωσσών στο διαφημιστικό μήνυμα και οι παράγοντες που προωθούν την εναλλαγή γλωσσικών κωδίκων. Μέσα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση, αποσαφηνίστηκαν όροι όπως ο τηλεοπτικός λόγος, ο διαφημιστικός ...