Κριτήρια αναζήτησης: διαφημίσεις
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: διαφημίσεις Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Multilingualism and TV commercials: Analysis of usage, language functions and code switches [Αγγλική] Ημερομηνία: 31-07-2021 [2021-07-31] Συγγραφέας: Οικονόμου, Θεοφανεία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση της πολυγλωσσίας στο πλαίσιο των τηλεοπτικών διαφημίσεων. Συγκεκριμένα, αναλύονται η χρήση και η λειτουργία των διαφορετικών γλωσσικών ποικιλιών και γλωσσών στο διαφημιστικό μήνυμα και οι παράγοντες που προωθούν την εναλλαγή γλωσσικών κωδίκων. Μέσα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση, αποσαφηνίστηκαν όροι όπως ο τηλεοπτικός λόγος, ο διαφημιστικός ...