Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
διαστάσεις
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Customer experience during the renovation of a residential property and useful insights for technical firms. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2021 [2021-09-12]
ΚΑΨΑΛΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): During the last decades there has been a gradual transition from traditional marketing and old-fashioned practices to a progressive experiential model where customer experience constitutes a strategic pillar of organizations and a core element of their introduced customer-centric culture and policy.
The entities that undertake residential renovation projects in Greece are mainly small sized comp...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
PSYCHO-SOCIAL DIMENSIONS OF AGING SUCCESSFUL AGING AND QUALITY OF LIFE OF THE ELDERLY [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-07-2021 [2021-07-17]
ΤΣΙΤΟΥΡΑ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διαχείριση Γήρανσης και Χρόνιων Νοσημάτων (ΓΧΝ)
Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή: Η γήρανση πλαισιώνεται από μεγάλο κίνδυνο ασθένειας και προοδευτική απώλεια της λειτουργικής ικανότητας του οργανισμού με την έκπτωση των βιολογικών ικανοτήτων του σώματος. Πολλοί είναι αυτοί που ισχυρίζονται ότι για τη διατήρηση της υγείας και της λειτουργικής ικανότητας, απαραίτητη είναι μια επιτυχημένη γήρανση. Μελέτες αποδεικνύουν ότι η ευδόκιμη γήρανση αποτελεί συνάρτηση σωματικών, ...
Διαστάσεις ποιότητας ηλεκτρονικής τραπεζικής και οι επιδράσεις τους στην ικανοποίηση των πελατών
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Dimensions of electronic banking quality and their effects on customer satisfaction [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-05-2020 [2020-05-16]
Οργαντζή, Κωνσταντία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα μελετά την ικανοποίηση των Ελλήνων πελατών των τραπεζών σχετικά με την ποιότητα των υπηρεσιών που λαμβάνουν διαδικτυακά