Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
διαδικτυακό τουριστικό μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Importance of the Online Presence of a Tourist Destination - Case Study: South Aegean Region. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Πασχαλίδης, Δημήτρης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η βιομηχανία του τουρισμού, ως ένας από τους πιο ανταγωνιστικούς οικονομικούς κλάδους παγκοσμίως, τις τελευταίες δεκαετίες, έχει επηρεαστεί άμεσα από τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις και οι τουριστικές επιχειρήσεις και φορείς, είναι υποχρεωμένοι να ακολουθήσουν κατά πόδας τις εξελίξεις αυτές, ούτως ώστε να καταστούν βιώσιμες και επικερδείς. Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς στην δημιουργία και προσφο...