Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
αξιολόγηση σχολικού εγχειριδίου
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
ELT coursebook evaluation, adaptation and use of supplementary teaching material. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Χριστόπουλος, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): English Language Teaching (ELT) coursebooks used in Junior High Schools meet certificate requirements but do not support contemporary students’ needs relevant to EFL /ESL English language learning. They concentrate on the four skills, grammar and vocabulary to prepare candidates for English Language Certificate exams. Therefore, Junior Highschool teachers need to be able to evaluate ELT coursebook...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Gardner's Multiple Intelligences theory in the 6th grade English textbook of Primary Education: A Critical Evaluation and Adaptation. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
ΠΟΡΦΥΡΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This dissertation explores EFL state teachers’ attitudes towards the use of textbook as core instructional tool and its place in the EFL classroom in state elementary schools in Greece. Moreover, their views regarding the need for textbook evaluation and adaptation are also taken into consideration prior to assessing the 6th grade textbook based on Multiple Intelligences theory. The main focus of ...