Κριτήρια αναζήτησης: αξία της επωνυμίας-brand equity
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: αξία της επωνυμίας-brand equity Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of Corporate Social Responsibility on electronic word of mouth (e-WOM) and on brand equity, to Supermarket consumers in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-02-2022 [2022-02-20] Συγγραφέας: ΛΙΟΥΛΙΟ, ΕΛΙΟΝΑ ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ) Περίληψη (Abstract): Η Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία δραστηριοποιείται ανάμεσα στον ιδιωτικό τομέα, που στοχεύει στην παραγωγή ιδιωτικού πλούτου και στον δημόσιο, που αποσκοπεί στην παραγωγή δημοσίου πλούτου. Είναι ένα πεδίο που εμπεριέχει εγχειρήματα και πρακτικές που δημιουργούνται από ιδιωτικές ενέργειες δίνοντας προτεραιότητα στην κάλυψη των αναγκών τους και την παραγωγή κοινών αγαθών που δεν καλύπτονται από ...