Κριτήρια αναζήτησης: αντιληπτή αξία
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: αντιληπτή αξία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Building destination loyalty: The case of Skiathos island, Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2021 [2021-09-12] Συγγραφέας: Telliadis, Ioannis Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Skiathos is a small island that is located in the central part of Greece and has attained considerable accomplishments in the tourism market in the recent past. In spite of that, a plethora of matters require the activation of public authorities and destination marketers so as to improve Skiathos socioeconomic status and destination loyalty levels of its visitors. The overall goal of this paper is...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: New insights into omnichannel retail banking: the interrelationship among integration quality, perceived value, satisfaction and loyalty [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-09-2020 [2020-09-06] Συγγραφέας: Σιφινοὐ, Φωτεινή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Abstract Purpose- The study presented in this thesis aims to enrich the literature concerning the transpiring issue of omnichannel management strategies. Specifically, the relationship between omnichannel integration quality (IQ), perceived value (PV), customer satisfaction (CS) and customer loyalty (CL) was empirically investigated in the omnichannel retail banking environment. Design/methodo...