Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of digital marketing in the development of academic libraries and in the promotion of their work. The case of CITY College's "Information & Learning Commons" library. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Παπαδοπούλου, Χρυσούλα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί την πιο πρόσφατη έννοια στις προσεγγίσεις που αφορούν το μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις, αλλά όλο και περισσότερο και οι πολιτιστικοί οργανισμοί, έχουν επενδύσει σημαντικά σε αυτό για τα οφέλη που επιφέρει. Σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον, η υιοθέτηση των πρακτικών του από τις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες κρίνεται αναγκαία, καθώς οι τελευταίες αποτελούν δυναμικά κέντρα π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The social network sites in academic libraries as a communication tool. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Φώτη, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης αποτελούν πλέον κομμάτι της καθημερινότητα μας, εξυπηρετώντας πολλές από τις ανάγκες μας όπως επικοινωνία, ενημέρωση, ψυχαγωγία. Τα διάφορα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, Instagram, Twitter κ.ά. χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο από άτομα όλων των ηλικιών, με ιδιαίτερη απήχηση στους νέους και τους φοιτητές. Το γεγονός αυτό οδήγησε πολλές ακαδημαϊκές ...