Κριτήρια αναζήτησης: Ψηφιακό μάρκετινγκ, δημιουργία πελατειακών ροών, τηλεπικοινωνίες, κατάστημα λιανικής
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Ψηφιακό μάρκετινγκ, δημιουργία πελατειακών ροών, τηλεπικοινωνίες, κατάστημα λιανικής Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Traffic creation in a telecommunication-technology retail store” [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2021 [2021-09-12] Συγγραφέας: Παπαϊωακείμ, Παναγιώτης Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): This dissertation aims to study and evaluate actions made to increase customer traffic in physical telecommunication-technology stores. The results of this research contribute to measuring the effects of different traffic creation techniques to attain the desirable results. The technique adopted for the current paper is quantitative analysis. The research was conducted to gain data through 207 par...