Κριτήρια αναζήτησης: ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «CULTURAL COMMUNICATION AND EDUCATION IN THE AGE OF DIGITAL CHALLENGES AND DIGITAL TRANSFORMATION. THE CASE OF THE ARCHAEOLOGICAL MUSEUM OF HERACKLEIOS» [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-10-2024 Συγγραφέας: ΜΙΧΑΗΛ ΚΥΠΡΙΩΤΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η εποχή της πανδημίας (COVID-19), έδωσε το έναυσμα για προώθηση νέων τεχνολογιών σε όλους τους τομείς, έτσι και στον τομέα του πολιτισμού. Η ανάγκη επιβίωσης αλλά και ανταγωνισμού των πολιτιστικών οργανισμών επέβαλε την χρήση νέων τεχνολογιών. Οι οργανισμοί ενέργησαν άμεσα αφουγκρασμένοι τις διεθνείς εξελίξεις, οι διοικήσεις τους παρακολουθώντας την εξέλιξη στις νέες μεθόδους επικοινωνίας και παρο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Comparative Study on the digital communication of the Poreia Theatre with the State Theater of Northern Greece during the pandemic period. [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-05-2023 Συγγραφέας: ΕΛΕΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να εξετασθεί ο τρόπος αντιμετώπισης των σύγχρονων προκλήσεων από τους θεατρικούς οργανισμούς δίνοντας έμφαση στον τρόπο επικοινωνίας τους με το κοινό, και συγκεκριμένα στο τρόπο διαχείρησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κατά την περίοδο της πανδημίας.
Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΑΧΛΑΔΑ, ΕΥΧΑΡΙΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να μελετήσει την επίδραση της ψηφιακής επικοινωνίας που παράγεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφορικά με την πρόθεση για επίσκεψη σε έναν τουριστικό προορισμό. Για το σκοπό αυτό, εξετάστηκε εάν το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους τουρίστες-χρήστες (user generated content) και το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους τουριστικούς προορισμούς (destinatio...