Κριτήρια αναζήτησης: Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Aspects of the management of the strategy of the Athens Festival's organization and administration in its historical development. The gradual expansion of the public, the promotion of extroversion and the transition to the age of digital communication [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2020 [2020-09-28] Συγγραφέας: Γιαννοπούλου, Λαμπρινή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αποτελεί μία προσπάθεια να χαρτογραφηθούν οι αλλαγές που σημειώθηκαν στη διαχείριση και την οργάνωση του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια. Σκοπός είναι να διαπιστωθεί ποιες ακριβώς θεωρίες και στρατηγικές του μάρκετινγκ χρησιμοποιήθηκαν στη διαδικασία αυτή και κατά πόσο μπορούν να θεωρηθούν ότι είναι επιτυχημένες. Ο πολιτισμός βρίσκεται σε μία διαδικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of digital marketing and social media to increase the audience participation in cultural festivals [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Χατζηδιονυσίου, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): H ανάδειξη του ρόλου που διαδραματίζει το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην επικοινωνιακή στρατηγική για την αύξηση των συμμετεχόντων στους πολιτιστικούς θεσμούς, και ειδικότερα στα πολιτιστικά φεστιβάλ, είναι ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας. Πιο αναλυτικά, στο πρώτο μέρος της εργασία με τη βοήθεια της βιβλιογραφικής επισκόπησης, εξετάζεται ο θεσμός των πολιτιστ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The cultural communication of the greek festival under Giorgos Loukos artistic direction (2006-2015) [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: Κούργιας, Ευάγγελος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία καταπιάνεται με το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, το μεγαλύτερο και μακροβιότερο φεστιβαλικό θεσμό της χώρας, του οποίου τα ηνία κρατάει την τελευταία δεκαετία (2006-2015) ο Γιώργος Λούκος, σηματοδοτώντας μια νέα, κατά γενική ομολογία, εποχή στην ιστορία του θεσμού. Στόχος μας η επιμέρους ανάδειξη των πτυχών της εφαρμοσμένης επικοινωνιακής πολιτικής, με σκοπό να διερευνηθούν οι ...