Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Τραπεζικό Μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"The marketing policy of greek banking institutions following the changes brought about by the financial crisis and the General Data Protection Regulation". [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-05-2019 [2019-05-12]
Κριτσάλη, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Το Τραπεζικό Μάρκετινγκ μεταμορφώθηκε στην περίοδο της οικονομικής κρίσης για την ελληνική οικονομία κι έτσι από την πολιτική της προσωπικής πώλησης των τραπεζικών προϊόντων πέρασε στο ψηφιακό και το σχεσιακό μάρκετινγκ. Αρχικά κάναμε μια επισκόπηση σε εισαγωγικές έννοιες του Τραπεζικού Μάρκετινγκ, αργότερα αναλύσαμε τα στοιχεία του marketing mix στις τράπεζες και τη συμπεριφορά των αγοραστών των ...
Ημερομηνία:
3-2005 [2005]
Ταμιωλάκη Ε. Ελευθερία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Στη δεκαετία που διανύουµε έχουµε γίνει µάρτυρες σηµαντικών αλλαγών στο πολιτικό και κοινωνικό περιβάλλον τόσο στον Eυρωπαϊκό όσο και στο διεθνή χώρο. Oι εξελίξεις αυτές επηρεάζουν σαφώς το διεθνές τραπεζικό σύστηµα. Tα οικονοµικά σύνορα καταρρέουν και τα ανταγωνιστικά πρότυπα µεταβάλλονται. Mε τον ίδιο ρυθµό µεταβάλλονται και οι ανάγκες και απαιτήσεις της πελατείας, µε αποτέλεσµα να µεταβάλλεται...