Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Τράπεζα, Πελατειακή Σχέση, Προγράμματα Επιβράβευσης, Πιστότητα Πελατών
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Η επίδραση των Προγραμμάτων Πιστότητας στην ενίσχυση της πελατειακής σχέσης στον τραπεζικό κλάδο
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Impact of Loyalty Programs on Strengthening Customer Relationships in the Banking Industry [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
ΣΤΡΑΤΟΥ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Ο τραπεζικός κλάδος εξελίσσεται ραγδαία εξαιτίας των διαδικασιών παγκοσμιοποίησης αλλά και των ταχέως αναπτυσσόμενων τεχνολογικών καινοτομιών. Το τραπεζικό μάρκετινγκ έχει μετατοπίσει, πλέον, το επίκεντρο του ενδιαφέροντός του από τη δημιουργία και προώθηση προιόντων και υπηρεσιών στη δημιουργία και ενίσχυση των πελατειακών σχέσεων. Μέσα από την κριτική ανασκόπηση της μέχρι πρότινος βιβλιογραφίας,...