Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Τουριστικές Υπηρεσίες
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social Media in Tourism Marketing [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Τσέτουρας, Λεωνίδας
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί ζωτική πηγή εισοδήματος για πολλές περιφέρειες, χώρες, πόλεις και επιχειρηματίες στον χώρο του τουρισμού. Τα ψηφιακά μέσα βοηθούν στη διάδοση των τουριστικών προϊόντων, ενώ συμβάλλουν στη βελτίωση της οικονομικής ευημερίας για πολλές κοινωνίες. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να καταγράψει τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στους αγοραστές τουριστικών υπηρεσιών και...