Κριτήρια αναζήτησης: Σχολική διαρροή
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Σχολική διαρροή Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Methodology for the analysis of large-scale educational data for the modeling and prediction of drop-out in Education [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-4-2025 Συγγραφέας: ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΜΑΡΑΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Περίληψη (Abstract): Το πρόβλημα της εκπαιδευτικής Διαρροής υφίσταται παγκοσμίως σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και είναι δύσκολο στην αντιμετώπισή του, διότι αφενός οι παράγοντες που το επηρεάζουν είναι πολλοί και ποικίλοι, π.χ. κοινωνικοί, οικονομικοί, εκπαιδευτικοί κ.τ.λ., αφετέρου, δε, κάθε μαθητής ή φοιτητής επηρεάζεται με διαφορετικό τρόπο και σε διαφορετικό βαθμό. Ωστόσο, η μελέτη της «φοίτησης» των σπουδαστώ...
Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Καμπέρου, Σοφία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα παιδιά ρομικής προέλευσης έχουν αρχίσει να φοιτούν στην ελληνική εκπαίδευση κατά τις τελευταίες δεκαετίες. Η σχολική διαρροή, η οποία πλήττει κυρίως παιδιά των χαμηλών και λαϊκών κοινωνικών στρωμάτων, όπως οι Ρομά, αποτελεί ένα ευρύ και περίπλοκο φαινόμενο που έχει απασχολήσει τους ερευνητές διαχρονικά. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθούν οι αντιλήψεις των εκπαιδευτι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The views of adult trainees of a Second Chance School (SCS) concerning the contribution of the descriptive-qualitative assessment. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Μανώλη, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις των ενήλικων εκπαιδευομένων ενός Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (στο εξής ΣΔΕ) σχετικά με την περιγραφική-ποιοτική αξιολόγηση. Το ενδιαφέρον για την έρευνα προέκυψε από τον προβληματισμό μου για το αν η επίτευξη των διατυπωμένων στα θεσμικά κείμενα για τα ΣΔΕ στόχων της περιγραφικής-ποιοτικής αξιολόγησης επιβεβαιώνεται από τους ίδιους τους ...