Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Σχέδιο μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Θεοδωρίδης, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο το να εστιάσει στην δημιουργία ενός σχεδίου μάρκετινγκ με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη στην Δυτική Μακεδονία. Θα πρέπει να αναφερθεί ότι η Δυτική Μακεδονία είναι μια περιοχή με πολλές αδυναμίες όπως ότι έχει χαμηλό ΑΕΠ και σημαντικά περιβαλλοντικά προβλήματα λόγω της λειτουργίας των μονάδων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας της ΔΕΗ, που όμως είναι και ο βασικός εργ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
A complete tourism marketing plan for the expansion of the tourist season in the area of Chalkidiki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Δεβεράκης, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η περιοχή της Χαλκιδικής θεωρείται ιδανική για τουριστική ανάπτυξη σε μακροπρόθεσμη κλίμακα. Το φυσικό περιβάλλον , η μεγάλη ακτογραμμή και η πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής προσδίδουν στη περιοχή συγκριτικό πλεονέκτημα ώστε αυτή να μετατραπεί σε πόλο έλξης και έναν από τους ελκυστικότερους τουριστικούς προορισμούς της Ευρώπης.
Η κεντρική ιδέα είναι η εκκίνηση μια προσπάθειας ώστε να επεκταθε...
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΑΛΕΥΡΑ, ΘΕΟΔΩΡΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Το Ασκληπιείο της Επιδαύρου είναι ένα από τα σημαντικότερα μνημειακά σύνολα της χώρας μας. Αρκεί να αναφέρουμε ότι κατά την περίοδο 2012-2013 ήταν δεύτερο σε επισκεψιμότητα μετά την Ακρόπολη των Αθηνών. Ο πολιτιστικός οργανισμός ‘ΔΙΑΖΩΜΑ’ έχει σχεδιάσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενός αρχαιολογικού - περιβαλλοντικού πάρκου με στόχο να αποκατασταθεί η αυθεντική υπόσταση του μνημειακού συγκροτήματο...