Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Στρατηγικό Μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
“Όταν οι Γραμμές Ζωντανεύουν”: Θεωρίες κίνησης στο Motion Design στο πλαίσιο Διαφημιστικού Σποτ.
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"When Lines Come to Life": Motion Design Theories in the Context of an Advertising Spot. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
8-3-2025
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΜΠΑΧΟΥΜΑ
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Σχεδιασμός Οπτικών Εφέ και Κινούμενης Εικόνας (ΣΟΚ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία, με τίτλο “Όταν οι Γραμμές Ζωντανεύουν: Θεωρίες Κίνησης στο Motion Design στο πλαίσιο Διαφημιστικού Σποτ”, εστιάζει στη δυναμική της κίνησης ως μέσου επικοινωνίας και συναισθηματικής αλληλεπίδρασης στο πεδίο της οπτικής επικοινωνίας. Με κεντρικό άξονα την κινητική τυπογραφία (Kinetic Typography), η μελέτη εξετάζει πώς η σχεδιαστική κίνηση μπορεί να μετατρέψει το στατι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Museums as Cultural Tourism Destinations: Marketing Strategies for Visitor Attraction and the Case of the Acropolis Museum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-9-2023
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΑΝΩΡΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): H συμβολή των αξιοθέατων πολιτιστικής κληρονομιάς στα πολιτιστικά σχέδια και την οικονομική ανάπτυξη έχει αναγνωριστεί από καιρό στην ακαδημαϊκή βιβλιογραφία, με τα μουσεία να αποτελούν σημαντικούς θεσμούς που εκπληρώνουν ποικίλες λειτουργίες στη σημερινή κοινωνία. Με άλλα λόγια τα μουσεία αποτελούν το επίκεντρο πολλών τουριστικών και πολιτιστικών σχεδίων που χρησιμοποιούνται για την τόνωση της οι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Successful marketing strategies for small businesses: A study on clothing retail sector in Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2021 [2021-09-12]
Κόζη, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In 21st century, the retail clothing industry has come across to some new difficulties due to the rise of fast fashion companies and the improved online experience that customers enjoy while doing online shopping. On the other hand, researches have taught us that SMEs can use marketing practices to their advantage and evolve their overall organizational functions and strategic thinking as well as ...