Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Στρατηγική μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of celebrities in the consumer decision-making process [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-09-2022 [2022-09-10]
Μαυρίδου, Ευφροσύνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Throughout human history people needed to admire and be aspired by heroes who possessed extraordinary abilities and overcame adversities. In modern days, for many people celebrities fulfill this role and the phenomenal growth of social networking has resulted celebrities being part of their daily life. Marketers and firms traditionally have exploited people need for a role model as well as celebr...
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Νικολόπουλος, Δημήτρης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι μεταβολές στον τομέα της πληροφόρησης που προοιωνίζονταν από καιρό και είναι πλέον σε εξέλιξη, σε συνδυασμό με τη δυναμική ανάπτυξη του πεδίου των νέων τεχνολογιών διαμορφώνουν ένα νέο status quo της σύγχρονης κοινής γνώμης για άμεση, έγκυρη και πολυδιάστατη πληροφόρηση μέσα σε ένα ανταγωνιστικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο σύγχρονο περιβάλλον. Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες βρίσκονται αντιμέτωπες με ...