Κριτήρια αναζήτησης: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: STRATEGIC PLANNING OF GASTRONOMY TOURISM IN ATHENS [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: ΤΣΙΤΙΡΙΔΗ, ΑΘΗΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος «Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου έχοντας ως στόχο τη μελέτη και την ανάπτυξη του γαστρονομικού τουρισμού στη περιοχή της Αθήνας. Οι κοινωνικές , πολιτικές αλλά και οικονομικές εξελίξεις οδήγησαν στην ανάπτυξη του τουρισμού και συγκεκριμένα στον τουρισμό κινήτρων. Ο γαστρο...