Κριτήρια αναζήτησης: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: ΤΖΙΒΕΝΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο ρόλος που διαδραματίζουν οι στρατηγικές Διοίκησης και Marketing στην βιωσιμότητα, την κερδοφορία αλλά και στην προώθηση και ανάπτυξη των πολυτελών ξενοδοχείων. Η συμβολή τους στην ανάδειξη της ποιότητας υπηρεσιών των μονάδων αυτών, καθώς και ο ρόλος του στη δημιουργία μοναδικών εμπειριών για το καταναλωτικό κοινό.