Κριτήρια αναζήτησης: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΌ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΌ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: STRATEGIC MARKETING PLAN - CASE STUDY OF NORTH ΑΕGΙON ISLANDS - LIMNOS [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΜΕΛΕΖΙΑΔΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Αναμφίβολα, η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους τομείς οικονομικής δραστηριότητας της Ελλάδας, συμβάλλοντας σε εξαιρετικά μεγάλο βαθμό, τόσο στη διαμόρφωση του ΑΕΠ όσο και στην διασπορά του εθνικού μας εισοδήματος στις περιφέρειές της χώρας. Επιπρόσθετα, ενισχύει την πραγματοποίηση επενδύσεων για ανάπτυξη υποδομών (τουριστικών και μη) και επιδρά σε πολλαπλούς κλάδους ...