Κριτήρια αναζήτησης: ΣΤΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΣΤΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: ΤOURISM STRATEGY MARKETING PLANNING FOR THESSALONIKI [Αγγλική] Ημερομηνία: 9-2016 [2016-9] Συγγραφέας: ΓΚΟΥΓΚΟΥΛΙΤΣΑΣ, ΘΕΟΧΑΡΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο ανταγωνισμός μεταξύ τουριστικών προορισμών σε παγκόσμιο επίπεδο είναι πολύ έντονος. Αυτό γίνεται γιατί προστίθενται συνέχεια νέοι τουρισμοί προορισμοί, υπάρχει συνεχή ανάπτυξη των τεχνολογιών αλλά και διότι υπάρχει ένα μη θετικό παγκόσμιο οικονομικό κλίμα. Φιλοδοξία της παρούσας διπλωματικής είναι η παρουσίαση του σκοπού και της διαδικασίας του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ στον τουρισμό και...