Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Visual Communication and Film Festival: The Festival Posters of the Athens International Film Festival «Premieres Nights» As an Instrument of Communication and Promotion (1995-2018). [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): «Η διαφήμιση ως μέσο επικοινωνίας είναι ένα από τα κύρια εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει σήμερα ένας πολιτιστικός οργανισμός προκειμένου να επικοινωνήσει αποτελεσματικά με το κοινό του, να χτίσει την ταυτότητά του, να προωθήσει τους στόχους και τις δραστηριότητές του» (Sifaki & Papadopoulou, 2015 ꞉ 458). Στα πλαίσια της επικοινωνιακής στρατηγικής τους οι πολιτιστικοί οργανισμοί για να γνωστ...
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
ΔΗΜΑ, ΦΑΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η θεατρική αφίσα αποτελεί βασικό επικοινωνιακό εργαλείο για την προβολή και διαφήμιση των μηνυμάτων των παραστάσεων με σκοπό την αποτελεσματική επικοινωνία με το θεατρόφυλο κοινό και την προσέλκυσή του στο θέατρο. Η παρούσα εργασία μελετά και ερευνά το ρόλο της αφίσας κατά την διάρκεια της επικοινωνιακής διαδικασίας. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού επιλέχθηκαν να αναλυθούν οι δεκατρείς αφίσες τη...