Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Προορισμός
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Attica Region as a Tourism Destination [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Καϊσαρλής, Στέφανος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι περισσότερες έρευνες καταγράφουν τις δηλώσεις και γνώμες των αλλοδαπών επισκεπτών και σπανίως των ημεδαπών. Στη παρούσα έρευνα θα μελετηθεί το επίπεδο πληροφόρησης, το τουριστικό προφίλ και η άποψη, που έχουν οι ίδιοι οι κάτοικοι της Περιφέρειας Αττικής για τον προορισμό που επισκέπτονται εκατομμύρια άτομα από ολόκληρο τον κόσμο και τη πιθανότητα επιλογής της από τους ίδιους, ως τουριστικό προο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Transport Infrastructure and its contribution yo tourism [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Παπαδάμ, Γλυκερία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας, η οποία εκπονείται στα πλαίσια του
μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων» της Σχολής
Κοινωνικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, είναι ο ρόλος των έργων
υποδομής στην τουριστική προσφορά και ανάπτυξη μιας περιοχής. Ο τουρισμός είναι
άρρηκτα συνδεδεμένος με το ταξίδι και τις μετακινήσεις, επομένως είναι φ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
GEN Z AND THE SELECTION OF TOURISM DESTINATION REGARDING AR GAMING TECHNOLOGY [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
ΠΑΛΙΟΥΡΑΣ, ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός όντας μία πολύπλευρη και διεπιστημονική δραστηριότητα είναι άμεσα συνυφασμένος με τους ανθρώπους και το προορισμό. Μέσα από την οπτική του Marketing, ελέγχονται η στρατηγική που πρέπει να ακολουθούν οι D.M.O.s, τα χαρακτηριστικά της νέας γενιάς τουριστών, τα τεχνολογικά εργαλεία με τα οποία μπορούν να επιτύχουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό και αναβάθμιση και τέλος με ποιό τρόπο μπορεί να...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of Social Media on the behavior of tourists in choosing a Greek tourist destination. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Μικέ, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η τουριστική βιομηχανία αποτελεί το βασικό πυλώνα ανάπτυξης αρκετών οικονομιών, συμβάλλοντας σε αρκετά μακροοικονομικά μεγέθη. Ακολουθώντας την εξέλιξη της τεχνολογίας, ο τουρισμός έχει αλλάξει εικόνα καθιερώνοντας την εφαρμογή της τεχνολογίας της πληροφορίας και της επικοινωνίας στη λειτουργία του. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία χρησιμοποιούνται κατά κόρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring the travel behavior of runners - sport tourists participating in long distance, road and mountain/trail running events in Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Μπαλοπούλου, Σταυρούλα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εκρηκτική άνοδος του δρομικού κινήματος τα τελευταία χρόνια, έχει οδηγήσει και στην ενίσχυση της τουριστικής του διάστασης. Οι δρομικές διοργανώσεις αποτελώντας την κύρια έκφραση της μαζικής ερασιτεχνικής δρομικής δραστηριότητας, αποτελούν μοχλό τουριστικής ανάπτυξης πόλεων και περιοχών, τόσο σε διεθνές επίπεδο, όσο και στην Ελλάδα.
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The development of rock climbing tourism.Case study : Leonidio of South Kynouria in Arcadia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Πάρχα, Σταυρούλα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο εναλλακτικός τουρισμός παρουσιάζει μια δυναμική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια με όλο και περισσότερους ανθρώπους να αναζητούν κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που λειτουργούν σαν κίνητρα για τα ταξίδια τους. Ο αναρριχητικός τουρισμός αποτελεί αντιπροσωπευτική μορφή εναλλακτικού τουρισμού και εντάσσεται στο τουρισμό περιπέτειας, ο οποίος είναι από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μορφές τουρισμού σήμε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Messinia as a Wedding Destination [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-02-2016 [2016-02-29]
ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΙΧΑΗΛ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της συγκεκριμένης διπλωματικής είναι:
• Η καταγραφή των συστατικών στοιχείων που αποτελούν τον τουριστικό κλάδο στις μέρες μας.
• Πως αυτά κατηγοριοποιούνται με βάση διεθνή στοιχεία.
• Τα στοιχεία που αποτελούν τον Γαμήλιο Τουρισμό και
• Τέλος, έρευνα σχετικά με την ανάπτυξη που έχει (ο Γαμήλιος Τουρισμός) σε παγκόσμιο, εγχώριο και τοπικό επίπεδο.
Ημερομηνία:
2013 [2013]
Κλάδου, Στυλιανή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Περίληψη (Abstract): The thesis follows a bottom-up approach in order to provide a structural guide for evaluating city branding efforts. Focusing on the tourism perspective and the cultural city brand, the thesis and the research undertaken for it reveal several gaps regarding the application of corporate and product brand equity in the respective field. Therefore, the study identifies and attempts to clarify and fil...