Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Προθυμία των Καταναλωτών
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Role of Marketing Activities in Achieving Sustainable Development Goals [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-7-2024
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ)
Περίληψη (Abstract): Οι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ) θεσπίστηκαν από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών τον Σεπτέμβριο του 2015, με σκοπό την εξάλειψη της φτώχειας, τη διατήρηση της κλιματικής ισορροπίας στον πλανήτη και τη διασφάλιση της ευημερίας. Οι 17 αυτοί στόχοι θέσανε στην ατζέντα τους, μέχρι το 2030 να μεταμορφώσουν τον κόσμο. Για την προώθηση των ΣΒΑ είναι αναγκαίο να τεθούν σε εφαρμογή διάφοροι μηχανισμοί του M...