Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Προβολή
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The advertising of a private school unit in the years 2000-2020 [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-03-2021 [2021-03-20]
Αρμάου, Ελισάβετ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η διαφήμιση είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας πομπός προσελκύει το ενδιαφέρον ενός δέκτη στο αγαθό που προσφέρει. Ο τομέας του μάρκετινγκ βοηθά μία επιχείρηση να προωθήσει και να κάνει γνωστά όχι μόνο τα προσφερόμενα αγαθά της αλλά και τα στοιχεία εκείνα που τη διαφοροποιούν από όλες τις άλλες.
Για να μπορέσει να μεταδοθεί το -διαφημιστικό- μήνυμα από τον πομπό στον δέκτη είναι απαραίτητη η ύπαρξη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"The digital communication via Social Media in the museum reality. The case study of the Archaeological Museum of Thessaloniki." [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Λιόλιος, Θωμάς
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Το θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας άπτεται του νέου περιβάλλοντος που έχει δημιουργήσει η τεχνολογία στη μουσειακή πραγματικότητα. Η σχέση και η επικοινωνία των πολιτιστικών οργανισμών με τους επισκέπτες τους αλλάζει δραστικά και συνεπώς νέα στοιχεία παρουσιάζονται για μετέπειτα έρευνες. Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) παρουσιάζονται πλέον ως βασική προϋπόθεση εκσυγχρονισμού της εικόνας...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural management , supporting and funding of historical archives in connection with the enhancement of a city ' s landscape . The historical archives of Hermoupolis, Syros. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Βρεττός, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Τα ιστορικά Αρχεία γενικά συμβάλουν σε μεγάλο βαθμό στη διατήρηση της μνήμης των ανθρώπων που κατοίκησαν έναν τόπο ή εξακολουθούν να τον κατοικούν. Αυτή η μνήμη, είτε συλλογική είναι είτε ατομική , συνδέεται άμεσα με την ιστορική εξέλιξη του τόπου αυτού , από την γέννηση , την ακμή και ίσως την παρακμή του . Αυτός ο τόπος μπορεί να είναι ένας οικισμός , μία πόλη ή μία μεγαλούπολη που κάποτε δ...
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Μιχαήλ, Βασίλειος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Με το πέρασμα των ετών, η μεγάλη ανάπτυξη και δημοτικότητα του Διαδικτύου δημιούργησε από κοινού ευκαιρίες και απειλές για τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτου κλάδου. Οι ευκαιρίες και οι απειλές αυτές έγκειται στο να μπορέσουν οι επιχειρήσεις να υποστηρίξουν και να παραδώσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους χρησιμοποιώντας το Διαδίκτυο ως κανάλι διανομής. Στον τραπεζικό κλάδο, η συμβολή του Διαδικτύο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Conservation and restoration works of monuments for the regeneration and promotion of an archaeological site. The case of the archaeological site of Amfiareion at Oropos. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΜΑΥΡΙΔΗΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι αρχαιολογικοί χώροι είναι ανθρώπινες δημιουργίες, που αλλάζουν και φθείρονται με το πέρασμα των χρόνων εξαιτίας φυσικών και χημικών διεργασιών και ανθρώπινων επεμβάσεων.
Η Εργασία αυτή έχει ως θέμα το πώς οι εργασίες συντήρησης, αποκατάστασης και αναστήλωσης αναδεικνύουν και προβάλουν έναν αρχαιολογικό χώρο. Παρουσιάζει τη διάρθρωση των ενεργειών που πρέπει να ακολουθηθούν για την αντιμετώπιση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The tourism promotion of the Greek Regional Authorities in the Social Media Networks. The case of Attica and Central Macedonia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Τσουφλίδης, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στις ημέρες μας είναι ευρέως γνωστό ότι το Διαδίκτυο αποτελεί ένα συνεχώς εξελισσόμενο μέσο επικοινωνίας, οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης, το οποίο έχει μεγάλη διεισδυτικότητα στην καθημερινή ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων, αλλά και επιχειρήσεων - οργανισμών.
Ο αριθμός των χρηστών του Διαδικτύου που το χρησιμοποιούν είτε για προσωπική λόγους, είτε για επαγγελματικούς αυξάνεται συνεχώς, μια που ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
TOURISMO ON IOANNINA LAW, THE PRESENT & THE FUTURE [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΟΛΓΑ ΕΛΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην Ελλάδα η τουριστική ανάπτυξη από τα πρώτα χρόνια ακολούθησε τα πρότυπα του μαζικού, παραθεριστικού τουρισμού. Σε αυτό συνέβαλλαν τόσο τα πολυάριθμα νησιά όσο και η μεγάλη παράκτια έκταση της χώρας. Η αλλαγή στις ανάγκες των τουριστών, τους οδήγησε στην ύπαιθρο και στις διάφορες αγροτουρισμού.
Ο αγροτουρισμός έχει ανθίσει τα τελευταία χρόνια τόσο σε διεθνές επίπεδο όσο και στην Ελλάδα. ...
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΦΑΡΙΝΑ, ΣΟΥΛΤΑΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να παρουσιάσει τους τρόπους με τους οποίους προβάλλουν τις δράσεις τους οι Πολιτιστικοί Σύλλογοι του Νομού Καβάλας και να επισημάνει τους παράγοντες που συμβάλλουν στο να επιλέξουν ή να απορρίψουν, αντίστοιχα, συγκεκριμένες μεθόδους επικοινωνίας προς το κοινό.
Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας αναλύονται και συνδέονται οι έννοιες του πολιτισμού, των πολιτιστ...