Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Πράσινα προϊόντα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Consumers intention to use and intention to pay for food and essential necessities with low environmental footprint. Factors influence consumer purchasing decisions. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2019 [2019-09-08]
Ασηκάκη, Ευδοκία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Several studies have explored the correlation that may exist between different variables and green consumption. In this context, it has been confirmed that demographic, personal and social factors influence consumer behavior. A large number of studies examine the intention of consumers to pay more for an environmentally friendly product. But if consumers are genuinely willing to pay more for a gre...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Consumers’ Awareness and Purchasing Behavior towards Green Products in the Greek market [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2018 [2018-09-08]
Μποσκοπούλου, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Companies launch Green Products in order to cover the interest of consumers on a healthier lifestyle. For the recognition of a predictive model of responsible consumers’ behavior and clarification of the factors that motivate environmentally-friendly behavior, global research focuses on both demographic and socio-economic variables as well as psychological variables. Most research shows that the i...