Κριτήρια αναζήτησης: Πολιτιστικό μήνυμα /Οπτικό μήνυμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Πολιτιστικό μήνυμα /Οπτικό μήνυμα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The message as a tool for the analysis and interpretation of the communication strategy for audience development in cultural organizations. [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-05-2020 [2020-05-17] Συγγραφέας: Κολόκα, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΛ. ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΩΣ ΜΑΪΟ 2023. Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να διερευνήσει τη χρησιμότητα του μηνύματος ως εργαλείου ανάλυσης και ερμηνείας της επικοινωνιακής στρατηγικής για τη διατήρηση και διεύρυνση του κοινού στους πολιτιστικούς οργανισμούς. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας, σε μια προσπάθεια εννοιολογικής προσέγγισης του μηνύματος, θα επιχειρήσουμε να προσδιορίσουμε κ...