Κριτήρια αναζήτησης: Πολιτιστικό Μάρκετινγκ
Βρέθηκαν 12 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 12 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Πολιτιστικό Μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication Strategy and Cultural Tourism: Cultural Routes as a Mainspring of Sustainable Development & Smart Specialization for the Region of Magnisia and Northern Sporades [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Καρμίρη, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια ανάλυσης του βασικού διπόλου: πολιτισμός - τουρισμός. Επιχειρεί να επισημάνει πως οι πολιτιστικές διαδρομές, ως βασικό εργαλείο ανάδειξης του πολιτιστικού τουρισμού, συνεισφέρουν στην τοπική και περιφερειακή ανάπτυξη των περιοχών. Εστιάζει στην έννοια της επικοινωνιακής στρατηγικής και του πολιτιστικού μάρκετινγκ μέσω των οποίων επιτυγχάνεται μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: New media and digital applications in the service of communication strategy for cultural audiences development. A case study of municipal and regional theatres in Greece. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Θωμά, Λυδία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η συμβολή των νέων μέσων της ψηφιακής τεχνολογίας στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του επικοινωνιακού προγραμματισμού αποδεικνύεται ουσιαστικός αρωγός στην προσπάθεια των πολιτιστικών οργανισμών να επιτύχουν τους τιθέμενους στόχους της προβολής και της επικοινωνίας τους με το κοινό, τόσο για τη διατήρηση του υπάρχοντος κοινού, όσο και για την αύξηση της προσέλκυσης νέου. Η βιβλιογραφική και η διαδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «Strategic Planning and Cultural Marketing at Philatelic Museums. The case of the Philatelic and Postal Museum» [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: ΔΕΜΑΤΑΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η βιωσιμότητα των πολιτιστικών οργανισμών, καθώς οι περισσότεροι είναι μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, επηρεάζει την ευρύτερη πορεία τους και κατ’ επέκταση τη λειτουργία τους. Συνεπώς, κάθε οργανισμός οφείλει να προγραμματίζει τη γενική του πορεία και να χαράσσει γενικές κατευθυντήριες γραμμές μέσα σε ένα πλαίσιο στρατηγικής διοίκησης. Ειδικότερα, στην εν λόγω εργασία, αρχικά θα αναφερθούμε στα μουσεί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The audiovisual archives in the digital era and the commercial exploitation of their collections. The case of the Archive of ERT. A proposal for a marketing and communication strategy. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Ζώντου, Ελένη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις των τελευταίων δεκαετιών και ειδικότερα η ανάπτυξη των νέων ψηφιακών τεχνολογιών αναδιαμορφώνουν την έννοια του αρχείου και επηρεάζουν τις αρχειακές πρακτικές. Παράλληλα, φέρνουν τα οπτικοακουστικά αρχεία αντιμέτωπα με την ανάγκη της αναθεώρησης της παραδοσιακής τους αποστολής, δηλαδή της διατήρησης της οπτικοακουστικής κληρονομιάς. Η πρόσβαση στο υλικό αποτελεί ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication strategies of the Mining Museum of the island of Milos in digital technologies and the contribution of the Museum in the local community. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Αγγέλαινα, Σοφία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Από την εποχή της Αρχαιότητας, ο ορυκτός πλούτος στην Ελλάδα έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του ανθρώπου και της κοινωνίας σε οικονομικό, κοινωνικό και πολιτιστικό επίπεδο. Λόγω της σημασίας του σε όλους τους τομείς της κοινωνίας, άρχισαν τα τελευταία χρόνια να αναπτύσσονται στην Ελλάδα μεταλλευτικά και ορυκτολογικά μουσεία προκειμένου να συλλέξουν αντικείμενα και να αναδείξουν την πολιτισ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural Management & Marketing in specialized Museums in the info-communication postmodern era: Museums of Illusions internationally and in Greece. [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Λυριτζή, Χριστίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ερευνά την πολιτιστική διαχείριση και το πολιτιστικό μάρκετινγκ σε εξειδικευμένα μουσεία στην εποχή της ψηφιο-επικοινωνιακής μετανεωτερικότητας και συγκεκριμένα σε μουσεία οπτικών ψευδαισθήσεων στο εξωτερικό και την Ελλάδα. Ειδικότερα, μελετά προσεχτικά τη βιβλιογραφία, ελληνόγλωσση και ξενόγλωσση, καθώς επίσης και τις διαδικτυακές πηγές, που αναφέρονται αρχικώς στην έννοια του μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Innovation and Cultural Marketing of Regional Museums - The Case of the Tegea Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Φιδανάκη, Ευαγγελία-Ουρανία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Το πολιτιστικό μάρκετινγκ επικεντρώνεται στη σχέση αλληλεπίδρασης ανάμεσα σε μια πολιτισμική μονάδα και στο κοινό, με τη βαρύτητα να αποδίδεται στη βασική αρχή της σύγχρονης προσέγγισής του, που θέλει ως πυρήνα κάθε στρατηγικής, την ικανοποίηση, δηλαδή την εκπλήρωση των αναγκών του πελάτη. Ως μέσο επίτευξης των στόχων ανταγωνιστικότητας, το μάρκετινγκ αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όταν αυτό εμπλουτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The culture of taste in Greece. Gastronomy: a strong cultural product. Gastronomic festival "Walk around Skyros island" [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Αποστολίδη, Κυριακή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Ο πολιτισμός ορίζεται ως μια δυναμική αλληλεπίδραση ανθρώπου και περιβάλλοντος που καταλήγει σε ένα παγιωμένο από άποψη χαρακτήρα σύνολο, το οποίο περιλαμβάνει όλα τα αποτελέσματα της ανθρώπινης δημιουργικότητας σε συγκεκριμένο τόπο και χρόνο. (Πολιτισμός είναι η επιστήμη και η τεχνολογία, η τέχνη, οι τεχνικές προσαρμογής και ελέγχου του περιβάλλοντος, τα ιδιαίτερα ήθη, ο τρόπος σκέψης, ο τρόπος ζ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Management and Marketing of Cultural Organizations: The case study of Cultural and Conference Center of Heraklion [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Παπαδάκη, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η ανάπτυξη και ανάλυση των σύγχρονων προσεγγίσεων του στρατηγικού σχεδιασμού και του πολιτιστικού μάρκετινγκ, επισημαίνοντας τη σημασία τους για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα των πολιτιστικών οργανισμών. Μέσω της μελέτης περίπτωσης παραθέτουμε μία συστηματική και επιστημονική πρόταση για τον στρατηγικό σχεδιασμό και το μάρκετινγκ ενός νέου πολιτιστικού οργανισμο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Cultural and Communication Policy in International Relations - Case Study: The Goethe Institut in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-05-2018 [2018-05-26] Συγγραφέας: Πλαβού, Ελπίδα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός αυτής τη διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει το θεωρητικό πλαίσιο της Πολιτιστικής Διπλωματίας εστιάζοντας στη βελτίωση των Διεθνών Σχέσεων και στην εφαρμογή Στρατηγικής Επικοινωνίας με συνακόλουθο αποτέλεσμα την επιρροή στην Πολιτιστική Πολιτική των εμπλεκόμενων χωρών. Ως Περίπτωση Μελέτης θα αναλύσουμε το ρόλο που ασκεί το Ινστιτούτο Γκαίτε της Ελλάδας στη διαμόρφωση των διμερών σ...
Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: Πήττας, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Το πολιτιστικό μάρκετινγκ εστιάζει στη διαδραστική σχέση μεταξύ του οργανισμού και του κοινού, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην αρχή της ικανοποίησης των αναγκών και επιθυμιών του κοινού μέσω της πρόσβασής του στα προσφερόμενα πολιτιστικά αγαθά και υπηρεσίες ενός πολιτιστικού οργανισμού εφαρμόζοντας μια σειρά κατάλληλων μηχανισμών ευαισθητοποίησης και συμμετοχής του κοινού στο πολιτιστικό γίγνε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: “Public/Municipal libraries in the age of «Mediatization»: a comparative study of the home Websites of Veria public library and Levadia” [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΨΑΡΡΟΥ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη: Δεδομένου του ότι, η ολοένα αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου από τις βιβλιοθήκες του 21ου αιώνα προσφέρει νέες δυνατότητες προβολής των δραστηριοτήτων και προσέλκυση μεγαλύτερου κοινού, ο βασικός στόχος της Διπλωματικής εργασίας αναφέρεται στη διερεύνηση του βαθμού στον οποίο οι δημόσιες/δημοτικές βιβλιοθήκες, αξιοποιούν τις υπάρχουσες ψηφιακές δυνατότητες στο πλαίσιο της επικοινωνιακ...