Κριτήρια αναζήτησης: Πολιτιστική προσφορά
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Πολιτιστική προσφορά Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of marketing innovation on cultural organization performance : The cases of Agrinio, kozani, Corfu and Roumeli Municipal Regional Theatres. [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: ΝΑΣΤΟΥΛΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η χρήση του μάρκετινγκ καινοτομίας στους πολιτιστικούς οργανισμούς είναι ο μόνος τρόπος για αυτούς, όχι μόνο για να επιβιώσουν σε μια περίοδο περιορισμένης χρηματοδότησης, αλλά και για να διευρύνουν την πολιτιστική τους αποστολή. Σε αντίθεση με προηγούμενες μελέτες, οι οποίες εστιάζουν είτε στην επικοινωνιακή στρατηγική των πολιτιστικών οργανισμών, είτε στην μελέτη των δυνατών και αδύνατων σημείω...