Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Πιστότητα πελατών, Ικανοποίηση πελατών, Διατήρηση πελατών
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Study on the factors affecting customer retention and engagement in the sales of insurance products [Αγγλική]
Ημερομηνία:
05-09-2020 [2020-09-05]
THEOCHARI, MARIA
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Customer retention as a definition in the traditional marketing literature is considered to be more the final destination rather than the way to deliver value proposition in a long term period. The development of an effective relationship between the company and the customer is the one that eventually leads to customer loyalty and it is a vital component of the marketing strategy that each company...