Κριτήρια αναζήτησης: Πιστότητα πελατών, Ικανοποίηση πελατών, Διατήρηση πελατών
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Πιστότητα πελατών, Ικανοποίηση πελατών, Διατήρηση πελατών Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Study on the factors affecting customer retention and engagement in the sales of insurance products [Αγγλική] Ημερομηνία: 05-09-2020 [2020-09-05] Συγγραφέας: THEOCHARI, MARIA Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Customer retention as a definition in the traditional marketing literature is considered to be more the final destination rather than the way to deliver value proposition in a long term period. The development of an effective relationship between the company and the customer is the one that eventually leads to customer loyalty and it is a vital component of the marketing strategy that each company...