Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Πιστοποίηση μελιού
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation of consumer behavior for the purchase of unqualified honey directly from the producer in the street market. A case study. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Λυμπέρη, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εντοπίσει του παράγοντες εκείνους που: 1) επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στο μέλι, 2) σχετίζονται με την αγορά μελιού απευθείας από τον παραγωγό και 3) μπορούν να προβλέψουν την πρόθεση αγοράς μελιού απευθείας από τον παραγωγό. Αρχικά έλαβε χώρα μία βιβλιογραφική έρευνα, προκειμένου να εντοπιστούν οι προαναφερθέντες παράγοντες. Στη συνέχεια...