Κριτήρια αναζήτησης: Παροχή υπηρεσιών υγείας
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Παροχή υπηρεσιών υγείας Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: PHARMACEUTICAL MARKETING DURING COVID-19 PANDEMIC [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Κούτσικου, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή, το μάρκετινγκ αποτελεί βασικό εργαλείο στη στρατηγική των επιχειρήσεων. Η φιλοσοφία του εξελίχθηκε ανά τις δεκαετίες και είναι πια ανθρωπο-κεντρική. Πλέον δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στο μάρκετινγκ υπηρεσιών. Όσον αφορά τον υγειονομικό κλάδο, ως μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας ορίζεται μια διαδικασία αποφάσεων με στόχο την προαγωγή της δημόσιας υγείας. Για να επιτευχθεί ο στόχος του...