Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Παροχή υπηρεσιών υγείας
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
PHARMACEUTICAL MARKETING DURING COVID-19 PANDEMIC [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Κούτσικου, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ)
Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή, το μάρκετινγκ αποτελεί βασικό εργαλείο στη στρατηγική των επιχειρήσεων. Η φιλοσοφία του εξελίχθηκε ανά τις δεκαετίες και είναι πια ανθρωπο-κεντρική. Πλέον δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στο μάρκετινγκ υπηρεσιών. Όσον αφορά τον υγειονομικό κλάδο, ως μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας ορίζεται μια διαδικασία αποφάσεων με στόχο την προαγωγή της δημόσιας υγείας. Για να επιτευχθεί ο στόχος του...