Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Παραδοσιακά προϊόντα, Καταναλωτική συμπεριφορά, χ τετράγωνο, Anova
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Αξιολόγηση των παραγόντων που επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά για τα παραδοσιακά προϊόντα
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Evaluation of factors influencing consumer behavior for traditional products [Αγγλική]
Ημερομηνία:
13-5-2023
ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΛΑΠΠΑ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Παραδοσιακά προϊόντα, θεωρούνται εκείνα τα προϊόντα τα οποία έχουν αναπτυχθεί σε έναν τόπο και μπορούν να θεωρηθούν ως έκφραση πολιτισμού, ιστορίας, γεωγραφίας, κλίματος και τρόπου ζωής. Σκοπός της έρευνας που ακολουθεί, είναι να αναλύσει την συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα παραδοσιακά προϊόντα.Τα άτομα που έλαβαν μέρος ήταν από την ευρύτερη περιοχή της Κομοτηνής και της Αθήνας. Στην πλει...