Κριτήρια αναζήτησης: Παράπονα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Παράπονα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Correlation between complaints and measurement of customer satisfaction. Case study of a packaging materials' industry, certified by ISO 9001: 2015 standard [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: ΛΙΑΚΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Το τρέχον εμπορικό και οικονομικό περιβάλλον απαιτεί από τις εταιρίες, την διαρκή εξέλιξη και αναβάθμιση των παρεχόμενων προϊόντων, προσαρμοσμένα στην κάλυψη των αναγκών των πελατών και καταναλωτών. Διεθνή αναγνωρισμένα πρότυπα, όπως το ISO 9001:2015, παρέχουν την βάση και τα εργαλεία στις πιστοποιημένες εταιρίες για να κινηθούν προς αυτό το πλαίσιο βελτίωσης, ώστε να παρέχουν στους πελάτες του...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Complaints management and guest satisfaction in luxury hotels. Case study: Costa Navarino [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΓΚΟΥΖΟΥ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι μια προσπάθεια παρουσίασης δύο κρίσιμων ζητημάτων στον κλάδο του τουρισμού. Το πρώτο είναι η ικανοποίηση των πελατών και το δεύτερο είναι η διαχείριση των παραπόνων τους. Στην εργασία παρουσιάζουμε τα κρίσιμα αυτά ζητήματα σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που προσφέρουν την πολυτέλεια στους πελάτες τους. Συγκεκριμένα μελετάμε την Costa Navarino όπου σε ...