Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Πανκαναλική τραπεζική
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
New insights into omnichannel retail banking: the interrelationship among integration quality, perceived value, satisfaction and loyalty [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-09-2020 [2020-09-06]
Σιφινοὐ, Φωτεινή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Abstract
Purpose- The study presented in this thesis aims to enrich the literature concerning the
transpiring issue of omnichannel management strategies. Specifically, the relationship
between omnichannel integration quality (IQ), perceived value (PV), customer satisfaction (CS) and customer loyalty (CL) was empirically investigated in the omnichannel retail banking environment.
Design/methodo...