Κριτήρια αναζήτησης: Παιχνιδοποίηση, Παιγνιώδης Μάθηση, Διδασκαλία Γραμματικής, Γλωσσικά Εκπαιδευτικά Παιχνίδια
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Παιχνιδοποίηση, Παιγνιώδης Μάθηση, Διδασκαλία Γραμματικής, Γλωσσικά Εκπαιδευτικά Παιχνίδια Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Learning Grammar Through Play" Design and Implementation of a Teaching Intervention in Elementary School [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-07-2024 Συγγραφέας: ΕΛΕΝΗ ΧΑΣΑΠΟΓΙΑΝΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Ένα εργαλείο διδασκαλίας που συναντάται όλο και πιο συχνά στις σχολικές τάξεις είναι το παιχνίδι, το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί με ποικίλους τρόπους και σε διαφορετικούς χρόνους, ώστε να είναι αποδοτικό στο μέγιστο δυνατό. Ένα παιχνίδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εισαγωγή σε μία νέα σημαντική έννοια, ως μέσο επανάληψης αυτής ή με ενισχυτικό τρόπο στη διάρκεια της διδασκαλίας. Μπορεί, επίσης,...