Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Νεοφυείς επιχειρήσεις/Startups
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social media use by Greek startups. A uses and gratifications approach. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2019 [2019-09-08]
Παπαγιάννη, Ευγενία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The emergence of startups in Greece is a relatively new phenomenon and related literature is limited. Also, social media offer significant benefits in terms of revenue and marketing and as a result, they are used by an increasing number of Greek companies in recent years. For this reason, there is a great need for more insights on the use of social media by startups in order for them to obtain all...