Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μουσείο Βόλου,Επικοινωνιακή πολιτική,
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Museum Synergies,communication and audience expansion.The communication strategy of the Museum of the City of Volos [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Νούκα, Νεοκλεία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας ποσοτικής έρευνας ήταν η μελέτη της επικοινωνιακής πολιτικής του μουσείου του Βόλου μέσα από την διερεύνηση των αντιλήψεων των επισκεπτών του μουσείου. Ειδικότερα στην έρευνα πραγματοποιήθηκαν τα εξής: α) μετρήθηκε η ικανοποίηση των επισκεπτών του μουσείου του Βόλου από την επίσκεψή τους στο μουσείο, β) διερευνήθηκε πώς ενημερώνεται το κοινό για τις δράσεις του μουσείου της πόλ...