Κριτήρια αναζήτησης: Μουσείο Βόλου,Επικοινωνιακή πολιτική,
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μουσείο Βόλου,Επικοινωνιακή πολιτική, Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Museum Synergies,communication and audience expansion.The communication strategy of the Museum of the City of Volos [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Νούκα, Νεοκλεία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας ποσοτικής έρευνας ήταν η μελέτη της επικοινωνιακής πολιτικής του μουσείου του Βόλου μέσα από την διερεύνηση των αντιλήψεων των επισκεπτών του μουσείου. Ειδικότερα στην έρευνα πραγματοποιήθηκαν τα εξής: α) μετρήθηκε η ικανοποίηση των επισκεπτών του μουσείου του Βόλου από την επίσκεψή τους στο μουσείο, β) διερευνήθηκε πώς ενημερώνεται το κοινό για τις δράσεις του μουσείου της πόλ...