Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μοντέλο διάχυσης καινοτομίας
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση της ηλεκτρονικής τραπεζικής από πελάτες ελληνικών τραπεζών
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Factors affecting the adoption of digital banking by the greek banks customers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-11-2019 [2019-11-20]
Ευαγγελία, Τζίφα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Η ηλεκτρονική τραπεζική, αποτελεί τα τελευταία χρόνια έναν ολοένα και αυξανόμενα χρησιμοποιούμενο τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών των τραπεζών για τη διεκπεραίωση των τραπεζικών τους συναλλαγών. Πέραν αυτού, η παροχή τραπεζικών υπηρεσιών μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής αποτελεί πλέον παγκόσμια, έναν βασικό παράγοντα ανταγωνιστικότητας για μια τράπεζα. Μέσω της συγκεκριμένης εξέλιξης στην εξυπηρέτηση π...