Κριτήρια αναζήτησης: Μεταγνώση
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μεταγνώση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Thinking-Aloud Problem Solving of verbal and quantitative tasks in late Primary School [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Κουρούπη, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η γνωστική ανάπτυξη από τη γέννηση έως το τέλος της εφηβείας συντελείται σε τέσσερις κύκλους καθένας από τους οποίους βασίζεται σε διαφορετικές αναπαραστάσεις και ολοκληρώνεται σε δύο φάσεις. Οι νέες αναπαραστάσεις εμφανίζονται νωρίς σε κάθε κύκλο και η εναρμόνισή τους πραγματοποιείται αργότερα. Ο μηχανισμός που διέπει την κατανόηση σε κάθε κύκλο και προκαλεί τη μετάβαση από τον έναν στον επόμενο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Study of the Impact of Visual Programming students' perceptions of the concepts of electricity in the dimensions of computational thinking, their metacognition and motivation [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: ΜΠΑΡΑΚΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): H παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερευνά την παιδαγωγική αξία του Οπτικού Προγραμματισμού υπό το πρίσμα της αξιοποίησής του στη διδασκαλία της Φυσικής και συγκεκριμένα στην ενότητα του ηλεκτρικού ρεύματος. Στόχος της εργασίας είναι η διερεύνηση της αξιοποίησης του Οπτικού Προγραμματισμού στη διδασκαλία εννοιών που σχετίζονται με το ηλεκτρικό ρεύμα, προκειμένου να διαπιστωθεί, αν ο Οπτικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Τhe metacognitive skills of postgraduate students of HOU related to gender, age, experience, self-confidence and anxiety [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Νυφίδου, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία, μελετά την μεταγνωστική ρύθμιση, όπως πρώτος την όρισε ο Flavell, του ενήλικα φοιτητή του ΕΑΠ. Δηλαδή, μελετώνται οι δεξιότητες που αναπτύσσει το άτομο στην διαχείριση της μάθησής του στην ΕξΑΕ, σύμφωνα με την προσωπική του πρωτοβουλία και προσπάθεια. Γίνεται αναφορά στο μοντέλο Προσανατολισμού στην Προσωπική Ευθύνη (Personal Responsibility Orientation-PRO) που αποτυ...